MayDay
MayDay

It’s like he’s giving us a full city tour LMAO

11 tuntia sitten
LR HLN
LR HLN

gojo satoru's eye

11 tuntia sitten
Devin Pena
Devin Pena

Because now it's a tiny bit shorter well like probably close to half inch

11 tuntia sitten
Oh hi there
Oh hi there

That’s nightmare fuel

11 tuntia sitten
RazorBlazr
RazorBlazr

Imagine giving this to someone and not telling them that it can move their eyes and then at night time move the eyes and then they'll be freaked out

11 tuntia sitten
Crafty Handy
Crafty Handy

Just out of curiosity so if they have a realistic eye... do they have a realistic mouth...? No reason...

11 tuntia sitten
Hey Eaglet • 100 years ago
Hey Eaglet • 100 years ago

I wanna squish that

11 tuntia sitten
TheInfernapeKing TV
TheInfernapeKing TV

This is scary 😟

11 tuntia sitten
Hanz
Hanz

Wada honest farhkk

11 tuntia sitten
Cherryfrost707
Cherryfrost707

Tbh I thought it had a sensor so when you get close to it the eye widens lol

11 tuntia sitten
Riu Zen
Riu Zen

I think it was lego

11 tuntia sitten
SYUAIB BIN RUSHDAN Moe
SYUAIB BIN RUSHDAN Moe

I don’t like mirrors because if I look at it and I start wondering why is my face so ugly

11 tuntia sitten
Shubham karjee
Shubham karjee

Imagine people from the future will find this and will think that they found a new species of humans.......

11 tuntia sitten
xpxthy
xpxthy

GODDANGIT YOU FLESH CHUNK-

11 tuntia sitten
Equestrian Miley
Equestrian Miley

When the eye went wide for the first time I was like: *AwWwWw ShIt*

11 tuntia sitten
mike natash
mike natash

Its the prison realm

11 tuntia sitten
cheese nipples
cheese nipples

make one but with a mouth

11 tuntia sitten
Michaela Brouillette
Michaela Brouillette

omg watching him try to solve this is so painful for me to watch but i watched it. he did good tho, but oh so painful. good job not giving up chris👍🏻

11 tuntia sitten
Dustin Nicholas
Dustin Nicholas

Can’t wait for that technology to be on sex dolls am I right? 😂

11 tuntia sitten
what
what

cool so kill it

11 tuntia sitten
Shifa Algadrie
Shifa Algadrie

Everyone: talking about the eye Me: are those moles or like nipples without areolae

11 tuntia sitten
Joshua Dillon
Joshua Dillon

Wait till slap these on robots...

11 tuntia sitten
Watchtower Herondale
Watchtower Herondale

plot twist: that is a real eye

11 tuntia sitten
J-Brock
J-Brock

The music in your videos are awesome the guitar solo when ur putting it back together wqs absolutely amazing

11 tuntia sitten
lushin burl
lushin burl

What does he mean satisfying? Your a freak.

11 tuntia sitten
Julian Wilkerson-Habeger
Julian Wilkerson-Habeger

I.WANT.IT.

11 tuntia sitten
Web
Web

3:26 ***click***

11 tuntia sitten
J-Brock
J-Brock

Him halfway into the puzzle and says im still trying to figure this part out and me I just realized it looks like a camera

11 tuntia sitten
STR8REKT
STR8REKT

Why was there strawberry on one of the rolls?!

11 tuntia sitten
Mapotat
Mapotat

atleast they didnt make a mouth out of it

11 tuntia sitten
Mr. Fordnite
Mr. Fordnite

Now make one with a mouth

11 tuntia sitten
Eric Hun
Eric Hun

Of course it’s japan

11 tuntia sitten
oz vi
oz vi

I'm sure this is definately someone's fetish

12 tuntia sitten
AzSaraX GamerSツ
AzSaraX GamerSツ

Why is the remote control is so bigger than that eye??

12 tuntia sitten
Nyoom , First of Kin
Nyoom , First of Kin

my first thought was “poke the eye, i wanna know what it feels like” my second thought was “lick the eye” i am tainted.

12 tuntia sitten
Joe Benje
Joe Benje

Oh naw we gotta go

12 tuntia sitten
Torkai
Torkai

why...

12 tuntia sitten
오징어맛사탕
오징어맛사탕

Its not gross bit i keep saying ew

12 tuntia sitten
Justinwatchin
Justinwatchin

*Holy water, sip'*

12 tuntia sitten
Smokey
Smokey

Cursed flesh-light

12 tuntia sitten
Trashpanda270 **
Trashpanda270 **

Giorno be like:

12 tuntia sitten
RaggleRock
RaggleRock

What in gods name is that!? I'll take 3!

12 tuntia sitten
SummerTime High
SummerTime High

Hell nah!!

12 tuntia sitten
Denise S
Denise S

I love this. Where do you get those from. I would love to buy a few.

12 tuntia sitten
IamNotHydraGod-_zHydra_l
IamNotHydraGod-_zHydra_l

So creepy

12 tuntia sitten
Olivia Blanks
Olivia Blanks

one day that things just gonna blink on its own-

12 tuntia sitten
Bn7ght
Bn7ght

If I was in Inception this would be my totem

12 tuntia sitten
Wesley Colin
Wesley Colin

The artist also make other ones.... for a priceeeee

12 tuntia sitten
Brian Earl Spilner
Brian Earl Spilner

Take out the eye and....

12 tuntia sitten
Jude Benson
Jude Benson

Kinda sus

12 tuntia sitten
Baron Horace
Baron Horace

Box Gojo

12 tuntia sitten
AOMINE DAiKi
AOMINE DAiKi

Why tf would someone even have this 💀

12 tuntia sitten
TmkCrossed
TmkCrossed

Poke it

12 tuntia sitten
Anthony Quintana
Anthony Quintana

The fact that it’s a white man with blue eyes makes it even creepier

12 tuntia sitten
c soul
c soul

Yahtzee! 🤣🤣🤣

12 tuntia sitten
Mystic Warrior
Mystic Warrior

Imagine the amount of pranks you can pull

12 tuntia sitten
Ami
Ami

This needs to be uncreated

12 tuntia sitten
Colonel Skullaton
Colonel Skullaton

I once made a 3d model and it looked like this alright.

12 tuntia sitten
Danny Vanzandt
Danny Vanzandt

The dots look like freckles

12 tuntia sitten
Ocarina Fan1991
Ocarina Fan1991

Dude! This puzzle was literally epic! Congrats on solving it!!

12 tuntia sitten
SteveTheCoffee
SteveTheCoffee

But why??

12 tuntia sitten
Wii U
Wii U

We all know you secretly want one.

12 tuntia sitten
Shirogane ,
Shirogane ,

futaba remeber me of futabu

12 tuntia sitten
Steve Creeper
Steve Creeper

I'm too down bad for this

12 tuntia sitten
Jessica Patterson
Jessica Patterson

Touch the eye

12 tuntia sitten
bual
bual

id break the second one trying to line it up..

12 tuntia sitten
lou darwin
lou darwin

illuminati detected

12 tuntia sitten
Hunter Weaver
Hunter Weaver

I get how you did it but I will not expose

12 tuntia sitten
sevx1n channel
sevx1n channel

I need em all

12 tuntia sitten
My Name Is
My Name Is

Literally had a fucking heart attack when it moved

12 tuntia sitten
Liquid Unknown
Liquid Unknown

It's cool for haunted house prop or Halloween thingies

12 tuntia sitten
Elitiox
Elitiox

Is it just me or is the eye looking kinda like a mouth when its closed

12 tuntia sitten
yukie yu
yukie yu

for all y'all wondering, the "Japanese artist" is shishido mazafaka (unfortunate name but he also goes by Doooo)

12 tuntia sitten
kazuma senpai
kazuma senpai

If i have that ill scare my friends and put a hidden camera some where

12 tuntia sitten
TheUltraBot76
TheUltraBot76

My two braincells trying to figure out this sorcery: 🧠 🔥

12 tuntia sitten
Jose Ruiz
Jose Ruiz

Why is the eye blue .. jappanes have black or brown eyes

12 tuntia sitten
Jen 848
Jen 848

What a pain in the butt! I bet that bad boy got put on the shelf right away. Good job and beautiful video.

12 tuntia sitten
shadowdragon 200
shadowdragon 200

Yo that's creepy but cool

12 tuntia sitten
cauê bahiano gamer gta 5
cauê bahiano gamer gta 5

I wamt suicied

12 tuntia sitten
Blue Dot's Relaxing Music
Blue Dot's Relaxing Music

I'm gonna sell my eye to buy that

12 tuntia sitten