Onko Patrik Laine supertähti?

  • Julkaistu Uukausi sitten

    Aki Linnanahde

    kesto: 11:51

    Pitääkö Patrik Lainetta käsitellä supertähtenä? Mä käsittelin ja olin kriittinen.
    TILAA TÄMÄ KANAVA fiwhite.info/post/pkw...​
    JANNE KATAJA MUN TALK SHOWSSA fiwhite.info/both/videot/06uFnXipjcqFpqA
    INSTAGRAM: @linnanahde
    SNAPCHAT: @linnanahde

helopuro
helopuro

Spot on!

14 päivää sitten
Pyry Mäkinen
Pyry Mäkinen

Muistan kun hypetin lainetta 100% ja sitten tajusin että ei sillä laukauksella pelejä voiteta. Varsinkin ylimielisyys koituu vielä kohtaloksi...

25 päivää sitten
Kim Mikael Tonteri
Kim Mikael Tonteri

Mäkin tykkään Laineesta mut oon silti samaa mieltä tän videon kanssa faktat faktoina 👍🙂

26 päivää sitten
Raaka rape
Raaka rape

Todella surkea video

Uukausi sitten
Mika Ruoppa
Mika Ruoppa

Milloin ymmärrettäis että Paten kanssa pelin ei tarvitse olla vanhan tyylistä, jolloin paikka luodaan usealla syötöllä. Jos kuti lähtee oikeaan kohteeseen, menee se sisään vaikka maskissa ei olis ketään. On varmasti vaikeaa hyväksyä tällainen yksinkertainen ajatus joukkueessa tai valmennuksessa. Riittävästi paikkoja niin helähtää varmasti sisään. Lisäksi toimiessaan avaa paikkoja myös muille ja Pate osaa myös syöttää. Nyt tarjonta näyttää olevan vaisua.

Uukausi sitten
w wiking
w wiking

7 peliä 0+0...

Uukausi sitten
Henri Lintunen
Henri Lintunen

Hyvin niputit speksit. Mä sanoisin, että Paten kokonaisvaltainen pelaaminen on varsinkin viime kautena parantunut hurjasti, mutta kehitettävää on vielä. Olisi ollut vielä hieno nähdä pelaajavertailussa pelaajien peliajat.

Uukausi sitten
vili1
vili1

Kun vertaa Lainetta vaikka Ahoon, Rantasen tai Barkoviin ei voi puhua supertähti statuksesta. Laine on erikoistilanne mies, huippu maalintekijä ja ylivoima mies. 5vs5 pelissä hän on keskitasoa puolustuksessa jopa huono, ja edistyneet tilastot kertovat tämän. Se on vaan fakta että Laine ei ole sellainen pelaaja jonka ympärille joukkue rakennetaan, toisin kuin nuo yllä mainitut supertähdet. Laineella on maailman paras laukaus mutta siihen se jää. Kylmä totuus.

Uukausi sitten
Sape Heinonen
Sape Heinonen

toivon että Puljun ura lähtisi parempaan suosioon vaikkeitten alkujen jälkeen ja mistä sitä tietää vaikka Puljusta tulee Oilersin vankka pelaaja nyt en puhu välttämättä tehojen puolesta vaan pelillisistä nerokkuudesta.

Uukausi sitten
dolita windo
dolita windo

Laineen kannattaisi viettää kesäisin enemmän aikaa niissä portaissa, kun Nokia river golfissa

Uukausi sitten
doire aintu
doire aintu

hyökkäysalueelle...

Uukausi sitten
Keijo Timonen
Keijo Timonen

no rehellisesti sanottuna ei ole supertähti mut maaleja tekee.ja maalit on aina vähän samasta paikasta seisoo ja odottaa syöttöä.

Uukausi sitten
Ixo -
Ixo -

Mikko rantasesta videota.

Uukausi sitten
Ixo -
Ixo -

dolita windo mitä vittua sä selität

Uukausi sitten
dolita windo
dolita windo

suosikkien edesottamuksista.. (mielluummin hyssytellään, kuin sanotaan mitään mistä urheilija tai muu julkkis voi suuttua)

Uukausi sitten
TL
TL

"Ei Connor McDavidille tule niitä ohi-iltoja pisteiden valossa" 3 peliä 0+0

Uukausi sitten
doire aintu
doire aintu

Lainetta ei voi verrata Ovechkinii

Uukausi sitten
Virpi Vilén
Virpi Vilén

Ei patrik laine itse sille mitään voi että hän on yliarvostettu

Uukausi sitten
Sami Nieminen
Sami Nieminen

ketä haluu jutella ruotsin pellen kaa? hehe sami.nieminen41

Uukausi sitten
Sami Nieminen
Sami Nieminen

nykyään on muutama pelaaja ketä on tosi hyvä Aho Rantanen Laine Barkov

Uukausi sitten
Sami Nieminen
Sami Nieminen

puhut totta

Uukausi sitten
Sami Nieminen
Sami Nieminen

laita skype ruotsiin sami.nieminen41

Uukausi sitten
Matias Yliluoma
Matias Yliluoma

Täytyy muistaa, että Laine veti 16min peliajalla 2 yv:s 44 maalia. 30 maalia syntyi ku oli täydellises koirankopis ja vietti ison osan ajasta 30:s ketjus (okei -24 +/-, oli vissii paska kausi). 36 maalia debyytil. Viime kausi oli mielestäni paras Laineelle pelaamisen puolesta. Tämä kausi alkoikin loistavasti, loukkaantuminen ja kauppaaminen tuli mielestäni ikävään paikkaan. On monta asiaa missä Laineella on parantamisen varaa.. Laine tuli 18 vuotiaana änäriin, Ovechkin oli mitä, 22v? Jätkä pelas aina ykkösessä vaikka puolustaminen oli suurin piirtein samaa tasoa mitä Laineella on ollut. Paljon hyviä pointteja, mutta 12min videoon et saa kovinkaan rehellistä ja syvällistä analyysia aikaiseksi Laineesta pelaajana. Mielestäni video on lähinnä provosointia, eikä edes tuo sinun rehellistä mielipidettäsi esille, tai jos tuot, et ole mitenkään kovinkaan tietoinen urheilusta / et seuraa asioita tarpeeksi syvällisesti ennen kuin videon teet. PS oon tilaaja PPS en oo Laine fani sen kummemmin, mutta en todellakaa vihapoika vaan realisti 8)

Uukausi sitten
Mika Mikkonen
Mika Mikkonen

Minun mielestäni laine on columbuksessa pelatessa antanu liikaa kiekkoa muille kun voisi itsekkin haastaa ja ampua.Enemmän itsekkyyttä siihen tekemiseen ja enemmän olisi tullut syöttöpisteitä jos muut pistäs hyvistä syötöistä sisään.

Uukausi sitten
Miksu asdasdasd
Miksu asdasdasd

columbuksessa Laineella on ehdottomasti mahdollisuus tehdä enemmän pisteitä kun winnipegissä koska jetsien pelaaja taso oli niin paljon suurempi että se söi Laineen mahdollisuuksia pelata se aika mitä hänen ''kuuluisi'', ehdottomasti peliminuutit pitää ansaita tuloksella, mutta mielestäni on käsittämätöntä että kun ylivoimalla Laineen aikana enemmän maaleja on ainoastaan tehnyt ovechkin ja pasternak miksei columbus käytä Lainetta enemmän nimenomaan ylivoimalla? Laine on nimenomaan se yksi (eliitti) työkalu jota pitäisi hyödyntää täysin voimin siinä missä hän on hyvä. mutta supertähti status ei kyllä mun mielestä sovi Laineelle, koska NHL sisältää niin monta supertähteä jotka tekee sen kaiken myös siinä ympärillä

Uukausi sitten
olinn
olinn

Onhan se laukaus hunajata, mutta lisää kaivataan. Laine on yliarvostettu🤓

Uukausi sitten
Matti Simonen
Matti Simonen

Turha sanoa supertähdeksi, toki laukaus maailmanluokkaa, patesta menee ainakin 4-5 suomi pelaajaa ohitte.. Mutta hyvä se on, ei supertähti kuitenkaan

Uukausi sitten
Vihreasammakko
Vihreasammakko

Faktat kuntoon. Läyhäys sitten. Rantanen on kaksi vuotta vanhempi kuin Laine. Pelillinen kehitys on nuorena isoa. Rantanen pelaa huomattavasti paljon paremmassa joukkueessa. Laine on keskiarvoltaan yli 40 maalin vauhdissa. Laine on lähes piste/peli tahdissa. Haistan Ykä toimittajan oman kateellisuuden, mitä eikö itsellä riittänyt nuorena?

Uukausi sitten
Vihreasammakko
Vihreasammakko

@Aki Linnanahde Miten niin ei muuta? Rantanen on tällä hetkellä siellä missä haluaakin olla. Laine odottaa vapautumista, jotta saa tehdä haluamansa sopimuksen. Kahden vuoden kuluttua Laineen parhaat pelivuodet alkavat lähestyä ja taivas on rajana.

Uukausi sitten
Aki Linnanahde
Aki Linnanahde

Huoh. Kai mä nyt tiedän niiden syntymävuodet. Ei se nyt tätä asiaa muuta.

Uukausi sitten
eetu pöllänen
eetu pöllänen

Siis en tiedä mutta kyllä sekin aika paljon vaikuttaa ketä siinä vierellä pelaa niihin tehopisteisiin

Uukausi sitten
Jesse Hietanen
Jesse Hietanen

Laineella ei ole ikinä ollut oveckin rantanen tasoisia ketju kavereita ja mcdavid vetäny täl kaudel aika monta peliä 0+0

Uukausi sitten
Jesse Hietanen
Jesse Hietanen

@Marco Hulttio totta tämäkin

Uukausi sitten
Marco Hulttio
Marco Hulttio

Oveckin kantoi nuorempana koko joukkuetta reppuselässä. Oli luistelussa änärin parhaimpia ja loi itse itselleen suuren osan maalipaikoistaan ja maaleistaan. Tähän ei Laine pysty. Nyt ei enää Ovilla enää potku riitä ja tekee maalinsa ylivoimalla.

Uukausi sitten
Janne Schroderus
Janne Schroderus

Aki täytyy sanoa, että "nostan sinulle hattua", koska tiedän ettei suomalaiset median edustajat uskalla JUURI KOSKAAN SANOA MITÄÄN KRIITTISTÄ suomalaisten kansan suosikkien edesottamuksista.. (mielluummin hyssytellään, kuin sanotaan mitään mistä urheilija tai muu julkkis voi suuttua)

Uukausi sitten
N1KK3
N1KK3

Lainetta ei voi verrata Ovechkinii

Uukausi sitten
Tuomas L
Tuomas L

Laineen kannattaisi viettää kesäisin enemmän aikaa niissä portaissa, kun Nokia river golfissa

Uukausi sitten
Niilo Hillo
Niilo Hillo

Tee pliis se siirtomarkkina video koska chlapik ottawasta pelauihin

Uukausi sitten
Joni Virtanen
Joni Virtanen

Missä Antti Mäkinen?

Uukausi sitten
Tero Myllylä
Tero Myllylä

Juu onhan se vähän koomista kun Laine tekee maalin se uutisoidaan isolla niin samalla kierroksella toinen suomalainen 1+3 niin se kerrotaan pienellä maininnalla, paras on katsoo 235 tulokset

Uukausi sitten
Katse Ristin Herraan
Katse Ristin Herraan

Äijä ihan kujalla...

Uukausi sitten
Karpo Uotinen
Karpo Uotinen

Onko susta Kalpalla menny hyvin ja mikä on sun lemppari NHL maalivahti ja joukkue

Uukausi sitten
Ahti Kulmala
Ahti Kulmala

Samaa mieltä lainen peleistä

Uukausi sitten
Aleksi Karppinen
Aleksi Karppinen

Sopivasti oilerssin supertähdet veti kiikaritehoilla 2 iltaa putkeen torontoa vastaan. En tosiaan ole laine fanboi mutta tulee niitä nolla iltoja parhaimillekkin 🙂

Uukausi sitten
Olli Eloranta
Olli Eloranta

Asiaa💪

Uukausi sitten
K N
K N

Oot Aki ihan oikeessa, mutta ... Pate on nyt vaan yksi viihdyttävimmistä pelaajista. Kun se kuti lähtee ja kolahtaa ylähyllyyn niin sitä kattoo paljon mielummin kun Ahoa tai Rantasta. Mutta useammin sais kolahtaa, se kait oli sun pointti.

Uukausi sitten
Ilmari kuusisto
Ilmari kuusisto

Piipponen tuomaan laajuutta Lukon pakistoon. En tiiä millon joinaa.

Uukausi sitten
einari korhonen
einari korhonen

hyviä pointteja ja muutenkin mielenkiintoinen video. Mutta jos katotaan ovechkininkin peliä niin se on pelannut backströmin kanssa monta vuotta ja se on sille sitä kiekkoa tarjoillut. Mun mielestä Backström yksi aliarvostetuimpia pelaajia liigassa ollut monta vuotta. Laine sen sentterin itselleen tarvitsee tai sitten pitää vaan niin sanotusti step up the game ja alkaa tekemään itse enemmän duunia.

Uukausi sitten
Jolle boi
Jolle boi

Oisko Patrik Laine Floridaan Barkovin rinnalle?

Uukausi sitten
Artisokka
Artisokka

Laine pelaa pakkia ja sentteriä ja laituria yhtä aikaa. Columbuksen ylivoima on sekasin, kuin haminan kaupunki, jos idiootti reliikki valmentaja tortorella on niin susipaska valmentaja, kun joukkueen peli näyttää siltä että rautakorpi olis siirtyny tesoman tapparan valmetajaks. Ei kukaan muu kun sheifle saa tehdä vinnipegissä tehoja, koska parise ja tortorella peluuttaa puukäsipakkeja, jos Laineella on semmoset puolustus vastuut ei tuu tehoja. Ei connor mcfuckin jeesuskaan tee sen dinosauruksen joukkueessa 50 börsää. tortorellan olis pitäny olla töissä museossa stevarina edelliset 10v. Tortorella ei ymmärrä modernia kiekkoja kukaan ei ole tähti sen kusipään joukkueessa. Columbus on niin shell shokissa erätauon jälkeen, että vakiona tulee yks - kaks omiin. Totorellalle kenkää heti ja joukkueeseen tekemisen nautinto. Ootko aki ottanu kovid-19 rokotteen, kun alat kuulostaan turkulaiselta demarilta

Uukausi sitten
Verne Palola
Verne Palola

Tää on True! Laine tarttee hyvän miehen rinnalle niin alkaa verkot tötterölle

Uukausi sitten
Roni Huhtanen
Roni Huhtanen

En itse ole koskaan lainetta supertähtenä pitänyt vaikka hyvä pelaaja onkin Barkov Rantanen Aho Heiskanen supertähtiä musta on

Uukausi sitten
Lauri Olli
Lauri Olli

Laine on PASKA

Uukausi sitten
Tomas Saarinen
Tomas Saarinen

Pelsulle tuli filip chlapik

Uukausi sitten
]-[ike
]-[ike

Joo kyllä se fakta on, että Laineella pitäs myös jalkojen liikkua yhtää kovaa kuin mailan kentällä, jotta maalipaikkoja rupeaa syntymään. Toivotaan, että jäbä rupeaa nyt tekemään duunia oikeen kunnolla. Hyvää argumentointia Akilta!

Uukausi sitten
Janne Schroderus
Janne Schroderus

Aki: No tuota samaa minä olen sanonut Laineen NHL-uran alusta asti, että hänen puutteensa on ettei hän kykene todellisten huippupelaajien tavoin luomaan maalintekopaikkoja itse, koska ei ole erityisen hyvä suojamaan kiekkoa eikä pysty viemään pakkeja 1 vs 1- tilanteissa.. Todelliset HUIPPUPELAAJAT pystyy tekemään maalintekopaikat itse kuten esim. Patrick Kane.. Tällä hetkellä Chicagon 3 parasta sentteriä sivussa ja silti kaveri loistaa illasta toiseen.. (vaikka on Laineen tapaan laituri)

Uukausi sitten
Eemeli Lepistö
Eemeli Lepistö

Tämä on kyllä totta mutta ovechkiniin kun vertaa niin ei oo laineella ollu samanlaisia ketjukavereita. Kuznetsov,Backström,oshie ja ketä näitä nyt on pyörinyt siinä.

Uukausi sitten
Alan Parsons
Alan Parsons

Ei oo vähään aikaan tullu futisvideoita :(

Uukausi sitten
Alan Parsons
Alan Parsons

@Sir Niksu jos jaksat katsoa vähän kattavammalla otannalla noita katselukertoja niin huomaat itsekin että hyvin tasaiset luvut molempien lajien kohdalla.

Uukausi sitten
Sir Niksu
Sir Niksu

@Alan Parsons 90% perustuu 4sekunnissa tehtyyn pään sisäiseen arvioon ja Akin kommenttiin jossain lätkävideossa missä hän sanoi ett videossa x oli futis legenda y ja se video sai vain A määrän näyttökertoja kun perus lätkävideo saa AA määrän näyttöjä.

Uukausi sitten
Alan Parsons
Alan Parsons

@Sir Niksu mihin tuo 90% perustuu? Katselukertojen perusteella jalkapallovideot ovat käytännässä yhtä haluttuja kuin jääkiekkovideotkin :)

Uukausi sitten
Sir Niksu
Sir Niksu

Harvaa kiinnostaa futis. 90%+ kanavan tilaajista on lätkäfaneja

Uukausi sitten
psykosoosi
psykosoosi

Off topic, mutta kuitenkin itsekin mainitsin eli korona. Itse sairastut koronan ja oot ihan terve. Eli onko järkeä mielestäsi rokottaa koko maapalloa koronaa vastaan kun tiedetään että joka vuosi tulee uusi kausi-influenssa ja siihen kuolee joka tapauksessa tietty määrä ihmisiä,yleensä vanhuksia. Rokote ei lähde ihmisen kropasta koskaan ja immuunijärjestelmä hoitaa kyllämflunssat pääsääntöisesti. Eli miksi ottaa vaarallisempaa rokotetta kuin itse tauti on???

Uukausi sitten
Harri Pirnes
Harri Pirnes

Hei, mietitäämpä tuo ovie ja rantanen vertaus... AO8 pelannut kokoajana maailman parhaiden sentterien kans. Backström ja kuznetsov yms... pelaa koko ylivoiman, ja pelaa niin paljon ku haluaa. Rantanen... Pelaa maailman parhaan pelaajan kans kokoajan, ja ei se landesgokikaan huono ole. Laineella ei ole koko urallaan tähän mennessä ollut vielä maailmanluokan sentteriä vierellään, ja siihen nähden takoo huikelalla laukaisuprosentilla maaleja. Väitän että jos Laine pääsis pelaan huippuketjuun, jossa ois maailmanluokan pelaajat ympärillä,niin jälki ois ihan eri näköistä. Ei ole yhtä suuri kuin suurimmat, mutta pitää ymmärtää, ettei pelaakkaan samanlaistem jätkien kans, ku suurimmat supertähdet. Niklas backströn on tehnyt 80pinnaa ovien pisteistä. Niin se vaan menee.

Uukausi sitten
Kalakukko99
Kalakukko99

Aho on meikän mielestä paras suomalainen hyökkääjä änäris.

Uukausi sitten
Critical Mass
Critical Mass

Ai että kun kaverit kuten Barkov, Laine ja Rantanen pelaisi joskus samassa joukkueessa, tuo trio kyllä tekisi erittäin rumaa jälkeä kun sille päälle sattuvat. Kekis voisi tuon Barkovin "pelastaa" tuolta Floridasta, jotenkin vaan harmittaa kun tuntuu että sen ura menee siellä hukkaan, joo siis varmaan tykkää pelata siellä ja nyt tämä kausi on mennyt hyvin mutta silti vähän harmittaa.

Uukausi sitten
Hoikegamer pvp
Hoikegamer pvp

Voisitko puhua Patrick kanesta ja Chicago blackwasista?

Uukausi sitten
Legend2993
Legend2993

Ensi kausi viimeistään ratkaisee montako seuraa menee konkurssiin🧐

Uukausi sitten
Esa Torikka
Esa Torikka

puhut asiaa

Uukausi sitten
M Lind
M Lind

Jokaisen Patun NHL-pelin nähnyt (väsynyt) fanipoika tässä moi! Tässä kun on nyt junnukisoista saakka seurannu Patua vähäisten unien hinnalla, niin on muutama asia tullut huomattua. Patulla on mieletön määrä potentiaalia, joka suurin osan ajasta on noin 50 -prosenttisesti käytössä. Jos haluatte nähdä miten kova se potentiaali on, katsokaa patun pelejä, missä se lyö vähintään 2 häkkiä ja peliaikaa on vielä kunnolla jäljellä. Se äijä joka sieltä tulee joka yrittää laittaa hattua sisään on aivan sairas. Yhtäkkiä kaveri luo paikkoja joka puolelta, kädet käy ja jekut toimii, ja aivan joka puolelta lähtee laukauksia. Noissa peleissä laukauksia tulee yleensä 6-10 per peli. Mutt niinkuin sanottu, suurin osa ajasta mennään sellaisella puolivaihteella eteenpäin. Columbuksessa huomaa, missä on hieman vähemmän lahjakkaita pelaajia, miten loistava Patun syöttötaito on. Columbuksessa ykskään hyökkääjä ei saa läpi niin hyvin syöttöjä kuin Patu. Patu myös tuo kiekon alueelle kiitettävästi, Columbuksen zone entry % nousi heti sitä myöten kun Patu tuli taloon, samoin tietysti PP. Mutta kaikki ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista, edelleen huomaa paljon sellasta epäaktiivisuutta Patusta. Raneen ja Ahoon jos verrataan, niin ne jätkät ei ole paikalla lähes koskaan, Patulla luistelu unohtuu aivan liian usein. Tortorellakin kommentoi miten paljon potenttiaalia kaverissa on (puhui Hartista), mutta sanoi myös että sitä varten on tehtävä jumalaton määrä duunia. Patu on itse yksin supertähteyden edessä. Ovechkin on aina tehnyt duunia, vaikka puolustukseen on vain mennyt 0,05%. Mutta äijä luistelee hyvin, antaa paljon taklauksia ja laukoo aivan koko ajan. Patu laukoo aivan liian vähän ja taklauksiakin saisi tulla lisää, ja hokkarit ei sais pysähtyä. Patu varmasti laukois enemmän jos pääsis enemmän tilaan mistä voi laukoa. Terävämpi luistelu ja etenkin "edgework" mahdollistaisi Patun mahdollisuudet saada räjähtävyyttä luisteluun. Kattokaapa huviksenne joskus miten paljon Patu joutuu kaartaa, se syö ainakin 35 % tilanteista kun kaveri tekee kentän levysen kaarron. Taitoluistelukurssille niinkuin Barkov konsanaan, turhaa painoa pois ja timmiin räjähtävään kuntoon (ymmärrän että se on haasteellisempaa noin pitkälle kaverille jolla on jalat tosi pitkät). Laukaukset per 82 Patrik Laine: 240kpl Auston Matthews: 295kpl David Pastrnak: 260kpl Alex Ovechkin: 389kpl !!!!!!

Uukausi sitten
alenizym
alenizym

Ihan samaa mieltä. Lainehan on maalitekijä ja mielelläni näkisin Laineen maalipörssin kärjessä, koska siihen on täysin realistiset mahdollisuudet. Itseäni pelejä katsoneena hämmentää ja turhauttaa aika paljon se, että pelaapa Laine missä ketjussa tahansa, niin ko ketjun hyökkäyspelaaminen on mielestäni aika onnetonta. En osaa sanoa mistä johtuu, mutta kiekon saamisessa vastustajan alueelle ja maalipaikkojen luomisessa on todella suuria ongelmia ja jopa ylivoimallakin sama juttu. Toinen juttu se, että ylivoimalla kiekon toimittaminen Laineelle on vaikeaa. Luulisi että se olisi joukkueelle erityisen tärkeää, koska sehän osaa laukoa lähes mistä tilanteesta tahansa kunhan sen kiekon vaan saa ja lisäksi siltä lähtee erittäin hyviä syöttöjä. Syytä voi hakea ketjukavereista mutta varmasti myös Laineesta. Voisi ehkä liikkua ja hakea paikkoja aktiivisemmin. Ihmettelen myös Laineen asennetta. Jos olosuhteet ei miellytä, niin sitten ei juuri pelaaminenkaan näytä miellyttävän ja silloin juuri tulee näitä kuivia kausia. Saattaa olla että ei ole Laineelta tietoista, mutta tärkeää varmasti olisi että pelihuumori ja yritys olisi aina tapissa, olipa olosuhteet mitkä tahansa. Kuvittelisin että tämä olisi Laineelle kaikkein tärkein kehittämisen paikka. Mutta mielenkiintoista olisi joskus nähdä Laine huippujoukkueessa ja huippuketjussa, koska silloin maaleja tulisi satavarmasti. Tarjoilu pelaisi ja Laineella olisi pelihuumori katossa. btw. on se Laine supertähti, katsokaa eka peli Columbuksessa ja alkujorinat, vajaa tunti pelkkää Lainetta (siis jenkkilähetys, Fox..?). Tähti voi olla tavalla tai toisella tekemättä ainoatakaan pistettä. Eri asia onko se tällä hetkellä huippupelaaja.

Uukausi sitten
Gotthelm Gotrfidd
Gotthelm Gotrfidd

Nyt täytyy kyllä sanoa, että meni analyysi täysin nappiin. Itsekkin jokaisen pelin katsonut ja päätynyt aivan samaan tulokseen. Potentiaalia on niin paljon, että oikeen harmittaa kattoo kuinka se menee hukkaan tällä hetkellä..

Uukausi sitten
flashjcsgo
flashjcsgo

Pakko sanoa että oli aika hyvää analyysiä fanipojalta. Itse pistänyt merkille laineen pelissä sellaisen ns. Laiskuuden, pelaa tilanteet liian verkkaisesti. On eittämättä todella lahjakas pelaaja sekä laukauksen että myös syöttötaitojen puolesta. Silti kokonaispeli jää jotenkin vaisuksi.

Uukausi sitten
Random Joku
Random Joku

Ensinnäkin jos olet katsonut Washingtonin pelejä tiedät, että ovie luistelee erittäin vähän. Ovie myös laukoo sen takia paljon, koska sille pelataan kiekkoa niin paljon, ei se laukominenkaan niin yksinkertaista ole. Laineen ongelma on siinä, että ainakun Laine saa kiekon puolustuspäässä, niin pate menee jonkinäköiseen paniikkiin. Tästä johtuen useasti vastustaja saa kiekon joko riistettyään Laineelta tai Laineen paskan syötön takia. Hyökkäyspäässä Laine on kyllä melko hyvä kiekollinen että kiekoton pelaaja.

Uukausi sitten
ilkka ollinmaa
ilkka ollinmaa

Loistavasti kirjoitettu, esim panarin luo monet veto, ja syöttö paikkansa peliälyllä, ja älyttömän hyvällä luistelu taidoilla. paten pitäisi ehdottomasti treenata luistelua, ja tasapainoa, jotta pääsee hyville veto paikoille. Noi muut suomalaiset ovat kyllä jo löytäneet pelikaverinsa ja kemiansa niiden kanssa, jotka auttavat paikkojen luomisessa. Torttu testaa jatkuvasti kentällisiä, varmasti late tarvis kaveria ehlersin tai jonkun kenen pelityylin tuntisi, sanoisin mokkena että paten kuti on top 2

Uukausi sitten
Taavi Mackenzie
Taavi Mackenzie

Ku sää sanoit että Mcdavid laittaa pisteitä illasta nii just pari päivää sitten nii se oli jäällä kolmeen Leafsin maaliin ja oli -4. Pisteitäkää ei tullu

Uukausi sitten
sakke saarinen
sakke saarinen

Välillä kuulostaa siltä, kuin suomalaiset puhuisivat nhl:llästä ihan kuin kyseessä olis liiga-kiekko. Macdavidia ei voi verrata kehenkään, Rantasella mukavaa maailman parhaan vieressä, Aholla kovan tason tutkaparit viekussa, ovechkinilla bäckström luottoukkona monta vuotta. Laine surffailee tällä hetkellä maalintekijänä paskaseuroissa ja ei siellä rapakontakana se maalimteko ihan niin helppoa ole.

Uukausi sitten
Sami
Sami

SaiPalta lähti ikävä kyllä vielä Virtanen... :(

Uukausi sitten
Otso Kallio
Otso Kallio

Ja tomek

Uukausi sitten
Raippi pakoputki
Raippi pakoputki

Eka video tältä äijältä missä se ei jauha täyttä paskaa. Edistyy

Uukausi sitten
Aki Linnanahde
Aki Linnanahde

Noni. Muutaman vuoden se vei. Eikö esim toi Lundell maistunut?

Uukausi sitten
Antti Sippola
Antti Sippola

Columbuksessa Atkinssonit ja Domit on ollu todella huolimattomia, Patrik on joutunut tuomaan kiekon alueelle ja syöttää, kukaan ei ole saanut mitään aikaan niin joutunut syötön jälkeen lähteä heti puolustamaan. Tolppia on kolisteltu ja todella hyviä syöttöjä annettu, joten pisteet voisivat olla n.1,5 per peli, mikä riittää jo supertehden statukseen. Viimekaudella oli myös kovassa syöttövireessä, joten jos olisi pelannut 82 peliä niin uskon, että olisi lähellä piste per peli, joka on mun mielestä jo hyvin lähellä supertähteyttä. Winnipegissä kiekottomana pelasi ajoittain huonosti, puolusti löysästi ja ei jaloistaan ole kovin nopea. Asenne on myös ollut välillä huono, mutta niin on myös Winnipegin tähtien Lainetta kohtaan. Koko ajan silti parantanut, joten sanotaan, että tähti, mutta ei supertähti ja jos jatkaa samaa rataa niin tulee sellainen.

Uukausi sitten
jugelius55
jugelius55

Voiko jääkieokkoilija olla supertähti muualla kuin Suomessa?

Uukausi sitten
jugelius55
jugelius55

@M Lind En vissiin

Uukausi sitten
M Lind
M Lind

Et vissiin oo kuullu Kanadasta...

Uukausi sitten
Joni H
Joni H

Noin se menee laji kuin laji niin niiden huippujen huonon ja hyvän pelin ero on pieni. Huipun huono peli on monelle muulle kuin huippu peli.

Uukausi sitten
Marko Hämäläinen
Marko Hämäläinen

Olet aivan oikeassa 99% a :( pikkusen ailahteleva poika vielä suuren paineen alla :/ mutta katellaan vielä vähän niin eiköhän se sieltä tasaannu.

Uukausi sitten
Se Hartikainen
Se Hartikainen

Laineelta puuttuu vierestä ne muut pelimiehet... ei oo helppo yksin väsätä viittä vastaan ku 4 muuta omaa surffailee

Uukausi sitten
Se Hartikainen
Se Hartikainen

@Jonne Jonne mee kattomaan NHL muita maalintekijöitä, Ovechkin, Draisaitl ja Kucherov yms nää jätkät pelaa huippuje rinnal tekee sitä tulosta mut niiden duuni ei itessää ole puolustaa ja ne on vikana paikalla alhaalla. Toisin ku laine jos satuit kattomaa esim viime matsin nii jätkä oli useasti ja liian usein koko viisikon viimesenä jätkänä mikä ei oo tollasen pelaajan paikka ikinä

Uukausi sitten
Jonne Jonne
Jonne Jonne

Joo mutta kyllä laine puolustuspäässä on se surffailia ja ne 4 muuta puolustaa.

Uukausi sitten
Rake Raketti
Rake Raketti

Laine tekee melkein joka toisessa pelissä maalin. Cindy Crosbyllä on sama maalitahti kuin Laineella. Taksikuskihakkaaja Kanella on 0.40 maalia per peli tahti. Ompa vaikee pevi.

Uukausi sitten
Xxxcc Ff
Xxxcc Ff

Täytyy muistaa, että laine on puhdas maalintekijä ja se tarvitsee sentterin joka tekee peliä... jokasella kovalla maalipyssyllä on vähintään tähti luokan sentteri

Uukausi sitten
Kriba
Kriba

@Se Hartikainen Ne silti luo enemmän paikkoja itse ja on parempia playdrivereita

Uukausi sitten
Se Hartikainen
Se Hartikainen

@Kriba Pastarnakin ketjussa on Marchand ja Bergeron jotka napsi yhteensä viime kaudella 84syöttöä ja Oveckinilla on jo pelkästään Bäckström joka on nhl on parhaimpia pelintekijöitä ja syöttäjiä äijällä 60 syötön kausia 5 ja 50syötön kausia useempi... uskallan väittää et Laine ois aika paljon kovempi jätkä änärissä ku pelais jommassa kummassa ketjussa

Uukausi sitten
Kriba
Kriba

Ihan totta mutta pointti on ehkä se että esim Pastrnak tai Ovechkin pystyy luomaan itse paremmin paikkoja

Uukausi sitten
russian standard
russian standard

Laine on just semmonen pelaaja joka tarvii hyvät ketjukaverit onnistuakseen tekemään maaleja koska hän ei ole ikinä ollut se joka itse luo paikkoja ja sitä hänen myös pitäisi olla jos haluaa olla supertähti

Uukausi sitten
Elreino
Elreino

Loppujen lopuksi ihan sama, mitä mieltä joku Linnanahde ja vinkujat ovat Patesta. Kaveri silti nauraa mennessään pankkiin ja tulee jatkossakin ajamaan sillä lambolla. Ajelkaa te niillä santanderin rahoittamilla kopperoilla.

Uukausi sitten
Topi Seppänen
Topi Seppänen

Kyllähän niinkuin antti mäkinen sanoi että laine on ainut pelaaja joka voi columbuksen pelaajista tehdä kiekon kanssa mitään ja niinhän se on

Uukausi sitten
Jani Oinonen
Jani Oinonen

Super-tähti on vähän siinä ja siinä. Tähti kylläkin. Mut se on fakta että ei oo missään nimessä edes Suomen paras jääkiekkoilija. Siin menee jopa aika monta heppua ohi. Heskainen, Barkov, Aho, Rantanen nyt ainakin parempia.

Uukausi sitten
Gotthelm Gotrfidd
Gotthelm Gotrfidd

@monkey mopo Kyllä Aho on huomattavasti tärkeemi pelaaja Carolinalle kuin Teräväinen ja myöskin parempi IMO.

Uukausi sitten
monkey mopo
monkey mopo

@Jani Oinonen Aho on hyvä pelaamaan niin kuin aikaisemminkin sanoin mutta ei mahdu edes suomen top 5 pelaajiin minun mielestä 1. Barkov 2. Laine 3. Rantanen 4. Heiskanen 5. Teräväinen

Uukausi sitten
Jani Oinonen
Jani Oinonen

@monkey mopo Selkeästi Aho parempi ku Laine. Huomattavasti merkityksellesempi pelaaja omalle joukkueelleen kokonaisuudessa kuin Laine. Aho huomattavasti monipuolisempi pelaaja kuin Laine. Minusta Aho ja Barkov taistelee tällä hetkellä siitä kumpi on Suomen paras jääkiekkoilija ja Laineella ei minusta ole asiaa siihen taistoon tällä hetkellä ainakaan. Laine on siinä ja siin tällä hetkellä minusta että mahtuuko Top 5 parhaiden suomalaispelaajien joukkoon.

Uukausi sitten
monkey mopo
monkey mopo

@J口爪ㄗㄗモ Aho kyllä ihan hyvä pelaamaan mutta ei sillä silti riitä Laineen tasolle. Vaikuttaa siltä että katotte vaa koosteita ja tilastoja ettekä pelejä.

Uukausi sitten
J口爪ㄗㄗモ
J口爪ㄗㄗモ

@monkey mopo no eipä taas menny :D

Uukausi sitten
Sprinter ProductionsHD
Sprinter ProductionsHD

Ei Laine ole ikinä ollut mikään paymakeri. Laine on todistanut näissä yv maaleissa mitä on tehnyt tällä kaudella, että ei tarvitse todellakaan olla mitään maailmanluokan poikittaissyöttöjä, että verkko heiluu. Siirrät vain kiekon Laineelle. Ongelma on vaan se, että nää columbuksen pelaajat ei osaa tehdä edes sitä. Hyvä kun saa Kiekkoa edes hyökkäysalueelle...

Uukausi sitten
Janssoni
Janssoni

Paten pelistä näkee että ei ole sitä next steppiä tullut, en tiedä tuleeko sitä koskaan mutta 5vs5 hänen pelistään puuttuu dynaamisuus ja nälkäisyys. Tarvisi enemmän monipuolisuutta että hänestä voisi tulla ihan liigan parhaita pelaajia.

Uukausi sitten
Jani Oinonen
Jani Oinonen

Osa syytä myös siinä että Columbuksen sentterikalusto on surkealla tasolla. Ei oo sitä pelaaja joka Patelle petais paikkoja

Uukausi sitten
Mika T
Mika T

Hyvät pointit. Tortorella taitaa olla vähän väärinymmärretty tyyppi. Kun penkitti Laineen, niin se oltiin heti lynkkaamassa täällä, vaikka ihan asiasta taisi penkittää. Kaikkea hyvää Columbukselle jatkoon.

Uukausi sitten
Raimon Nugent
Raimon Nugent

Sekin oli sinänsä hyvä että penkitys johtui joidenkin mielestä mukamas pelillisistä esityksistä vaikka se johtui siitä että Laine valitti jotain apuvalmentajalle.

Uukausi sitten
Albatrossi
Albatrossi

McDavid pelannut NHL:ssä kertaalleen jopa kolme peliä peräkkäin ilman tehopisteitä, että ei sekään AINA niitä pisteitä tee. Mutta tuo pätkä olikin se poikkeus joka vahvistaa säännön. :D Harvoin tulee kyseiselle kaverille edes kahta peliä peräkkäin ilman pointseja.

Uukausi sitten
psykosoosi
psykosoosi

@Albatrossi melkeen kannattais lopettaa jos noin paska on..

Uukausi sitten
Albatrossi
Albatrossi

@psykosoosi AHL:ään hakemaan vauhtia.

Uukausi sitten
psykosoosi
psykosoosi

Oho, onko tullut peräti kolme peliä ilman tehoja, onkohan, ompa paska pelaaja. Ei muuta ku vilttiin vaan...

Uukausi sitten
Mattias Pöyskö
Mattias Pöyskö

Laine 14 peliä 8 maalia ovechkin 17 peliä 7 maalia. Onko tuo ovechkinin kausi nyt niin hyvä etes ollu? Columbus ollu tasakentällisin yks nhl huonoimmista joukkueista. Jos columbuksen senttereitä verrataan capitalsin senttereihin ni turha etes verrata.

Uukausi sitten
TIS-51
TIS-51

@Jonne Jonne joo kyllä, mutta tässä kommentissa johon vastasit, puhuttiin tästä kaudesta eikä 15-20vuotta sitten pelatusta ovin tulokaskaudesta

Uukausi sitten
Jonne Jonne
Jonne Jonne

Ja laineella ekakaudella 64 tehopistettä

Uukausi sitten
Jonne Jonne
Jonne Jonne

Joo ovechkin teki 106 tehopistettä ekakaudella ja toiseksi eniten pisteitä tehny sillä kaudella capitalsissa teki 57 pistettä ni eikö kerro jo että kyllä siinä on pitäny jo vähän yksinki niitä maalipaikkoja tehdä

Uukausi sitten
Mattias Pöyskö
Mattias Pöyskö

Kertoo todella paljon columbuksen pelinrakentajista että laine on jo nyt columbuksen 3 paras syöttelijä (urheilucast).

Uukausi sitten
Rissanen _
Rissanen _

Itestä ois siis nähdä pate laine barkovin vierellä tai ahon ja teukan Laine kyllä elää ketju kavereista todella paljon mutta kyllä pate laine mun mielestä on supertähti no jos ei super tähti nii ainakin nhlän viihdyttäviinpiin pelaajiin kuuluu saatta painaa 4 häkkiä iltaan ja välillä tippuu hanskat ja koko ajan hirvee some kohu päällä Itse ainakin fanitan lainetta suuresti ja uskon että jos kekäläinen saa hankittua patelle hyvän sentterin nii kyllä alkaa verkko heilumaan semmoseen tahtiin että huhhuh Ja onhan pate kova jätkä ku painaa lamborgihi mailoilla jos lukee että patty29 ja oma lambon kuva siinä ja keltaset aurinko lasit päässä haastatteluissa ja ainaku vastustajan alueella kiekko on patella nii verkko heiluu kyllä mää paten laittaisin top 20 änärin hyökkääjiin ja ei minun mielestä pate ja rane voi oikein verrata ku rane pelaa mackinnonin ja landeskogin kanssa kyllä patekin painais samoilla tehoilla ku rane jos pelais samojen ukkojen kans

Uukausi sitten
A. T.
A. T.

Ai että Laine Torontos😂 Jjjjumaliste ois iha liikaa jo.

Uukausi sitten
Jaakko Daniels
Jaakko Daniels

Laine tuossa kiliste taas maalirautoja moneen kertaan, muttei uponnut. Sitte tarjoilee hyviä syöttöjä, mutta kaverit ei laita paikoista sisään. Laineelle ei saada syötettyä hyviin paikkoihin kiekkoa, koska pelikaverit ei saa niitä aikaiseksi ja Laine pelataan tosi tarkasti tilanteista. Sitten tuossa ollut ylivoimalla paikka laittaa Laineelle hyvä syöttä p-pisteen kaarelle, niin pakki päättänyt itse heittää ripulikiekon maalivahdin logoon. Columbuksen pari isoa heikkautta on, ettei ne pääse omista pois kiekon kanssa ja kun ne vaivalla pääsee alueelle, niin ei osata pitää viivaa. Sinitakkien peli on kyllä niin tuskallista seurattavaa.

Uukausi sitten
Jaakko Daniels
Jaakko Daniels

Puolustaja Green Sporttiin on kanssa mielenkiintoinen hankinta.

Uukausi sitten
Jussi Runtti
Jussi Runtti

Tottakait koronaviiruksesi kiinnostaa, kun olen siitä lukenut.

Uukausi sitten
niko heininen
niko heininen

Hyvä video👍

Uukausi sitten
Jormula
Jormula

Puljujärvi on kyllä ollut ihan hyvä nytten änärissä

Uukausi sitten
ilkka ollinmaa
ilkka ollinmaa

@Jormula ne pumppaa puljulle kunnon pisteet, jotta saavat maksimin vaihdossa.

Uukausi sitten
Jormula
Jormula

@Nigiz Niin, mutta Laineen pitäs olla ite sen joukkueen supertähti niin kun Mcdavidin. En minä sano että pulju on supertähti.

Uukausi sitten
Jormula
Jormula

@Kanerva22 no joo, mutta lähiaikoina ollut hyvässä vireessä.

Uukausi sitten
Kanerva22
Kanerva22

9 pistettä 22 otteluun ei ole piste per peli...

Uukausi sitten
Nigiz
Nigiz

mut sen huomaa et pulju pelaa super tähden rinnalla ja pate ei...

Uukausi sitten
Eetu Salomäki
Eetu Salomäki

olisko pitäny ottaa lääkeet ennenku alkaa tekeen videoo?

Uukausi sitten
Janssoni
Janssoni

@Eetu Salomäki no kiitos selvennyksestä!! 👍

Uukausi sitten
Eetu Salomäki
Eetu Salomäki

@Janssoni itseasiassa ei. josset tajunnu tarkotin tota yhtä kohtaa suunnilleen tossa 6:30 missä meno ylty vähän kovaksi ja on aika yleinenkin läppä kun joku vähän innostuu niin sanoa että pitäskö ottaa lääkkeet. Tunteisiin tää video ei mene koska olen täysin samaa mieltä patrik laineesta kun Aki.

Uukausi sitten
Janssoni
Janssoni

Eetulla tais mennä tunteisiin.

Uukausi sitten
Kaarlo Klemetti
Kaarlo Klemetti

??

Uukausi sitten
Manaaja 90
Manaaja 90

Laineen suurin ongelma on tällä hetkellä juuri tuo että ei hän ole se pelaaja joka itse luo maaleja itselleen, ei ole mitenkään erikoinen 1 vs 1 haastaja. Laine tarvitsee juuri sen joka luo hänelle sen maalintekopaikan, kyllä Laine osaa kiekon sitten maaliin pistää.. Sinitakeilla vaan nuo pelintekijät on aika vähissä, varsinkin siinä tähti mittakaavassa.

Uukausi sitten
Janne Schroderus
Janne Schroderus

@Onni Heinonen : No ensinnäkin tässä Linnanahteen videossa käsiteltiin sitä onko Laine "Supertähti", vai ei?? Ja minä perustelin miksi ei ole, niin kuin myös Linnanahde teki videossa..

Uukausi sitten
Onni Heinonen
Onni Heinonen

Täysin totta! Loistava erikoistyyppi tekeen maaleja, mutta ei ilman huippu syöttäjää kovin vahva ase. Laine on haastatteluissa räväkkä ja mielenkiintoinen. Tehokas laukaus myös ruokkii mediaa, mikä myös tekee patesta todella arvokkaan pelaajan joukkueelleen tavallaan :D

Uukausi sitten
Janne Schroderus
Janne Schroderus

@Syketherapper otit taas sitten uuden nimimerkin käyttöön, mutta edelleen leikit noilla lapsellisilla hymiöillä!!! Jos Laine olisi "helvetinmoinen syöttelijä" niin syöttöpisteitä olisi ihan eri lukemat mitä nyt on.. Kuka tahansa "kärkiketjujen" NHL-pelajaa osaa antaa lyhyitä nopeita avaavia syöttöjä mitä Laine antanut, mutta todelliset MAAGISET MAALIIIN JOHTAVAT SYÖTÖT KYLLÄ HARVINAISUUS LAINEEN repertuaarissa..

Uukausi sitten
Syketherapper
Syketherapper

@Janne Schroderus 😂😂 On Kane joo tottakai eri tasolla, missä kohtaa mä sanoin et ei olis? Ja kyllä, Laineen syöttötaito on helvetin hyvä mut jos ei pääs hyökkäysalueella hallitsemaan ni vaikee sitä on hyödyntää. En oo kattonu montaa Columbuksen pelii ni vaikee sanoa kuinka paljo Laineen nollaamiseen ollaan vastustajan puolelta panostettu yms et miten on pelannu muute ku pisteiden valossa.

Uukausi sitten
Janne Schroderus
Janne Schroderus

@Syketherapper : Niin, mutta Kane on konaisvaltaisesti ihan eri tasolla pelaajana kuin Laine... Ja tuo oli kyllä LIIOITTELUA SANOA LAINEESTA: "HELVETIN HYVÄ SYÖTTÄJÄ"!!! LAINE EI OLE SAANUT TAASKAAN 6-PELIIN MITÄÄN MUUTA AIKAAN KUIN MIINUKSIA.. 6-PELIÄ 0+0 JA +/- TILASTO - 4..

Uukausi sitten
EeTu p
EeTu p

hyvä video aki👍

Uukausi sitten
Tommi Kihlakaski
Tommi Kihlakaski

Ootko Aki kattonu pelejä? Siis kokonaan, en tarkota koosteita. Kyllä toi Laineen suoritus on iha maksimitasolla tohon joukkueeseen. Kyllä se on ylivoimaisesti sen joukkueen paras hyökkääjä. Rakentaa peliä hyvillä syötöillä yms. Ei sille vaa voi mitää, että se seuraava kaveri aina menettää sen kiekon. Pitäiskö paten ottaa kiekko aina omissa lapaan ja käydä kiskoon se maaliin yksin? Columbuksen kaikki hyökkääjät on semmosia 3 ja 4 ketjun duunareita Patee lukuunottamatta. Tommosta se peli vaan on kun joukkueessa ei oo yhtään kunnon sentteriä. Nyt kun vertasit Rantasta Laineeseen niin luuletko, että jos he vaihtaisivat joukkueita keskenään niin Rantanen tekis paremmin pisteitä Columbuksessa kun Laine Coloradossa? Kyllä se maailman paras pelaaja siinä vieressä sielä Coloradossa vaan vähän auttaa. Jos Pate pelais Mackinnonin ketjussa nii maalimäärä täydessä kaudessa olisi varmaan 50-60.

Uukausi sitten
Bupre
Bupre

@Oosav Oosav Niin kyllä paistaa.. Miksi piti videon alussa ottaa esille esim. se millä autolla Laine ajelee.

Uukausi sitten
flashjcsgo
flashjcsgo

Toisekseen mckinnon ei ole maailman paras pelaaja. Ei millään. Vaikka huippupelaaja kyllä onkin.

Uukausi sitten
flashjcsgo
flashjcsgo

On totta että cbj pelikaverit ei ole mitään huippuluokkaa, mutta ei nyt voi sanoa että mitään 3-4 ketjun duunareitakaan kaikki. Esim. Atkinson parhaalla kaudellaan yli 40häkkiä. Pelinrakennus ja syöttötaidot toki loistaa poissaolollaan koko joukkueessa. Fakta kuitenkin on se että "Supertähti" toimittaa kovat tehot huonossakin joukkueessa. Jos katsot ketkä ovat esim Sidney Crosbyn tai Connor McDavidin kanssa pelanneet vuosien saatossa, he eivät ole useimmiten mitään kovin huippupelaajia olleet, mutta nämä herrat ovat painaneet hurjia tehoja tauluun ja nostaneet nämä perusjantteritkin ihan uudelle tasolle. Spekuloit että laine saisi enemmä pojoja jos saisi pelata mckinnonin ketjussa, mutta ongelma tulee siinä että valmentaja ei edes antaisi laineen pelata siinä ketjussa, koska hän ei pelaa tarpeeksi hyvin. Tämä nähtiin jo winnipegissä. Ei Akikaan sanonut että laine huono olisi, mutta ei hän myöskään ole supertähti, ainakaan toistaiseksi.

Uukausi sitten
Tomas Rouhiainen
Tomas Rouhiainen

@Jonne Jonne laine viime pelissäkin monta kertaa alimpana pelaajana ja lähti rakentamaan hyökkäystä mikä ei kuulu maalitykin rooliin ? En ymmärrä laine esim sini viivalla syöttää atkinsonille mutta atkinson menettää kiekon sekunnin päästä tai ampuu ite niin laine ei voi oikein tehdä mitään kun joukkuekaverit on tehottomia

Uukausi sitten
Jonne Jonne
Jonne Jonne

@Tommi Kihlakaski Kyllä rantanen on joukkueelle tärkeempi pelaaja verrattuna tuohon laineeseen. Laine joka kerta omassa päässä surffailee ja venailee siniviivalla syöttöä

Uukausi sitten
Aleksi Suur-Hamari
Aleksi Suur-Hamari

McDavid On itseasiassa huono vertaus tohon et jos se vaihtais joukkuetta koska McDavid pelais todennäköisesti paremmin jossain muussa joukkueessa

Uukausi sitten
Aleksi Suur-Hamari
Aleksi Suur-Hamari

@Eevertti Alanen no varmaan sen takii ku ois paremmat pelikaverit

Uukausi sitten
AVOX
AVOX

@Eevertti Alanen paremmat joukkuelaiset

Uukausi sitten
Eevertti Alanen
Eevertti Alanen

Miksi se pelaisi paremmin jossain toisessa joukkueessa?

Uukausi sitten
Raimon Nugent
Raimon Nugent

Toi on kyllä täysin totta että Laineen pitää nimettömässä jengissä löytää uusi vaihde. Laine on kyllä ollut ensimmäisissä peleissä parhaimpia cbj:n pelaajia vaikka onhan vähän ollut muuten näkymätön mutta Laine on helppo pimentää kun ei ole muita erityisen vaarallisia maalintekijöitä joukkueessa. Domi ei toiminut Laineen rinnalla Roslovic toimii jotenkin mutta kyllä Laine tarvitsee jonkun huippu jätkän jakamaan kiekkoa ja tekemään myös itse maaleja. Columbuksen tilanne on hankala myös Laineelle kun koko joukkue sukeltaa ja Tortorella on turhautunut joukkueeseensa.

Uukausi sitten
changnam i
changnam i

Iso👍Linnanahteelle, kyllä asia on näin👊

Uukausi sitten
Joonas Ehro
Joonas Ehro

Kuka täysjärkinen urheiluihminen kysyy sun mielipidettäsi koskien Patrik Lainetta?

Uukausi sitten
filppulaa
filppulaa

Kuka täysjärkinen urheiluihminen näitä katsoo? Moni😜 jatka Aki vaan samaan malliin 💘

Uukausi sitten
Aki Linnanahde
Aki Linnanahde

Tietenkin mulla, tai kenellä vain voi olla mielipide. Kysyjät ovat tämän kanavan seuraajia. Dissasit just heidät. Onnea.

Uukausi sitten
Victor Kulmala
Victor Kulmala

Aki👍👍👍👍

Uukausi sitten
Lil' Jimmy
Lil' Jimmy

Laineesta tulee vähä mieleen Patrik Hornqvist (ei toki pelitavaltaan). Fantastine pelaaja hyökkäyspäähä, mut melkee tarvii jonku siihe rinnalle

Uukausi sitten
Lil' Jimmy
Lil' Jimmy

@Sami Vartiainen Noo.., jos meiänki Pate nakuttaa vielä 34-vuotiaana uudessa seurassa 9+9 20 pelissä voi olla iha tyytyväine. 😅

Uukausi sitten
Sami Vartiainen
Sami Vartiainen

Ihan turha jätkä hornqvist 2021 vuonna

Uukausi sitten
burple bunnysliper
burple bunnysliper

Mäkinen

Uukausi sitten
pönkä jooseppi
pönkä jooseppi

Ei ikinä tuu normi pelaajaa kummemmaks...aho ja rantanen on jo tähtiä

Uukausi sitten
Jani Oinonen
Jani Oinonen

@Matti Niin onkin, mutta se iso mutta on nyt siinä että Columbus hukkaa Laineen maalinteko potentiaalin siihen ku Laineelle ei oo tarpeeksi tasoikkaita ketjukavereita

Uukausi sitten
Matti
Matti

Normipelaaja? Laine on maailman isoimpia maalintekijä talentteja tällä hetkellä, ja pelaa änärin tulosyksikössä pelkästään sen avulla että on maailman parhaita kenties paras hänen vahvuusalueellaan.

Uukausi sitten
vanha koira
vanha koira

En tiiä mihin ton väitteesi perustat koska potentiaalia ainakin löytyy ja paljon. Laineella ei sitä paitsi ole Teräväisen tai Mackinnonin kaltaista tutkaparia

Uukausi sitten
Monkey TriHard
Monkey TriHard

Itseä välillä arveluttaa Laineen tietynlainen työmoraali, vaikka on hyvä laukomaan kiekkoa ja tekemään maaleja, niin monesti tietyt kaksinkamppailut kiekosta hävitään päätä lyhyempää kaveria vastaan ja puolustusalueelta heitetään ilmakiekkoa pois, kun ei luisteluvoima riitä kiertäämään karvaavaa pelaaja. Ehkä juuri sellainen suomalainen sisukkuus ja taisteluhenki puuttuu Laineen pelistä. Viime aikoina hän on myös liikaa keskittynyt syöttämiseen, koska hänen isoin uhkansa vastustajalle on sen todella tarkka ja kova laukaus.

Uukausi sitten
Janssoni
Janssoni

@Raimon Nugent "ei ole ketään muuta erityisen vaarallista maalintekijää" tuli tässä mieleen oliver bjorkstrand joka viime kaudella tehnyt 2 Kautta putkeen yli 20 maalia.

Uukausi sitten
Monkey TriHard
Monkey TriHard

@Raimon Nugent totta

Uukausi sitten
Raimon Nugent
Raimon Nugent

@Monkey TriHard Laine varmaan liikaa tottunut tohon pelitapaan ja siksi vaikea oppia pois🤔

Uukausi sitten
Monkey TriHard
Monkey TriHard

Jep. Vastustajat pitävät Laineen aika hyvin kiinni, mutta toki pelaajan pitää yrittää muuttaa pelityyliä jos tietty tyyli ei toimi pelissään.

Uukausi sitten
Raimon Nugent
Raimon Nugent

Muuten hyvä mutta Laine ei ole päässyt ampumaan koska vastustaja ottaa erityis tarkkailuun Laineen ja Columbuksessa ei ketään muita erityisen vaarallisia maalintekijöitä ole joten on helpot pelit vastustajilla.

Uukausi sitten
Lauri Kahari
Lauri Kahari

Itse olen ollut kova Laineen fani jo Tappara-ajoista lähtien. Löytyy canvastaulut seinältä, katson lähestulkoon kaikki matsit, jos en livenä niin sitten heti aamusta, ennen kuin avaan mitään somea. Laine ei vielä täytä noita kriteerejä, mitä supertähti NHL:ssä on. Melkein olen jopa samaa mieltä tästä, vaikka olen fani, ettei hän ole vielä täysimittainen supertähti tuohon liigaan. Olet oikeassa myös siinä, että nyt pitää löytää vielä uusi vaihde silmään, jos aikoo loistaa melko nimettömässä Columbuksessa. Fanitan Lainetta persoonallisuuden, viihdyttävyyden ja sen käsittämättömän laukauksen takia. Myös suoritukset paineen alla, kuten Tapparan pleijarit ja ne viimesekuntien maalit on kirkkaana mielessä. Laine ei ole tyypillinen vaatimaton suomalainen, mikä tavallaan kiehtoo. Siitä huolimatta hän käyttäytyy hienosti median edessä ja aidosti välittää faneista. Uskon, että tulevaisuudessa häämöttää useampi 50 maalin kausi ja Ovechkin -taso, ainakin muutaman kauden ajan.

Uukausi sitten
Jani Oinonen
Jani Oinonen

Jos pysyy Columbuksessa ja Columbus ei hanki ainakin yhtä kunnon sentteriä niin ei tee 50 maalia. Pate on todella turhauttavassa paikassa nyt ku itse pitäis tehdä hyökkäyspäähän kaikki itse ja siihen Pate ei oo tarkoitettu. Se menee todella pahasti päin honkia, että Paten pitäis luoda. Kyl sen pitäis mennä niin että Patelle pitäis luoda. Toivottavasti ei jumitu tonne Columbukseen koska sen joukkueen rosteri ei ainakaan toistaiseksi tuen Paten vahvuuksia yhtään. Pate on viel aika kaukana siitäkin että olis Suomen paras jääkiekkoilija. Aika monta nimeä nousee esille jotka on parempia. Aho, Barkov, Rantanen, Heiskanen ehkä jopa Ristolainen

Uukausi sitten
Aki Linnanahde
Aki Linnanahde

Kiteytät tähän oikeastaan kaiken mitä hänestä ajattelen, vaikka en olekaan fani. Mä kans tykkään asenteesta, mut pitää vaan kohta alkaa oikeesti lunastaa.

Uukausi sitten

Seuraava

Tässä Mikko Rantanen on parempi kuin Patrik Laine

10:39

HIFK vai Kärpät? // Pudotuspelit alkaa

11:06

HIFK vai Kärpät? // Pudotuspelit alkaa

Aki Linnanahde

Näkymät 9 t.

Testissä tubettajan oma erikoisketsuppi!

9:50

Polo G - RAPSTAR (Official Video)

2:49

Polo G - RAPSTAR (Official Video)

PoloGVEVO

Näkymät 29 milj.

Patrik Laine | Tykki puhuu

09:46

Patrik Laine | Tykki puhuu

V sport suomi

Näkymät 117 t.

Auto ja persoona - Patrik Laine (Teknavi 2019)

06:01

Tuomas Malinen - Viimeinen show!

1:02:51

Tuomas Malinen - Viimeinen show!

Ivan Puopolo

Näkymät 59 t.

'Never Forget'  - Leijonat 2019 (re-up)

16:40

Vegas menee finaaliin

21:41

Vegas menee finaaliin

Aki Linnanahde

Näkymät 16 t.

10 Minutes Of Patrik Laine Snipe Goals

10:09

10 Minutes Of Patrik Laine Snipe Goals

Matthew Joseph

Näkymät 44 t.

Testissä tubettajan oma erikoisketsuppi!

9:50

Polo G - RAPSTAR (Official Video)

2:49

Polo G - RAPSTAR (Official Video)

PoloGVEVO

Näkymät 29 milj.

Miniminter Nearly Hits A Kid

0:15

Miniminter Nearly Hits A Kid

SidemenShorts

Näkymät 648 t.

NHL Greatest First Career Shifts

10:53

NHL Greatest First Career Shifts

Delta Highlights

Näkymät 197 t.

HIGHLIGHTS | Norwich City 7-0 Huddersfield Town

9:07

HIGHLIGHTS | Norwich City 7-0 Huddersfield Town

Norwich City Football Club

Näkymät 340 t.

RESUMEN | Athletic Club 0-4 FC Barcelona | Final Copa de SM el Rey 2020-2021

7:33